Agrilab - Provsvar?

Sv: Agrilab - Provsvar?

Jag har fått mina provsvar via post (tog ungefär en vecka från att jag skickat in provet). Fakturan kommer nån vecka efteråt.

jag fick mitt provsvar efter mindre än en vecka och dom skickar ut även via brev antar att däri ligger fakturan.

fick mitt brev med provsvaren idag, ingen faktura, gu va onödigt att måsta skicka den enkomt sen då.. knas.

De kanske samlar ihop allt och skriver fakturorna i slutet av månaden? Men det hade ju varit "roligare" om de hade glömt den. Du får hålla tummarna. ;)

Agrilab verkar nyligen ändrat blanketten, när jag skickade in mitt ensilage i månadsskiftet sept/okt fanns inte valet att få svar via mail.

Jag väntade en vecka på resultat men har ännu inte sett någon faktura.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 079
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Övr. Hund Uttjatat ämne... jag vet. :o Hunden jag nu betalat handpenning på, han är född i oktober. Frågade om vilket foder han åt och hur länge...
2
Svar
27
· Visningar
2 379
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar