Agrilab - Provsvar?

Sv: Agrilab - Provsvar?

Jag har fått mina provsvar via post (tog ungefär en vecka från att jag skickat in provet). Fakturan kommer nån vecka efteråt.

jag fick mitt provsvar efter mindre än en vecka och dom skickar ut även via brev antar att däri ligger fakturan.

fick mitt brev med provsvaren idag, ingen faktura, gu va onödigt att måsta skicka den enkomt sen då.. knas.

De kanske samlar ihop allt och skriver fakturorna i slutet av månaden? Men det hade ju varit "roligare" om de hade glömt den. Du får hålla tummarna. ;)

Agrilab verkar nyligen ändrat blanketten, när jag skickade in mitt ensilage i månadsskiftet sept/okt fanns inte valet att få svar via mail.

Jag väntade en vecka på resultat men har ännu inte sett någon faktura.

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 032
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 882
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
749
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka