Agrias Telefon-Veterinär

F

Fidelin

Ja alltså, Agrias telefon-veterinär, är dom bra?

Har lite funderingar ang. min kära lilla goldens matvanor
(eller brist på sådana för tillfället, lillan vill inte äta) såhär på kvällen, och undrar om det är värt att ringa dit?

Ordinarie vet. får annars kontaktas imorgon!

/Veras, orolig matte :crazy:

Sv: Agrias Telefon-Veterinär

Jag har aldrig använt mig av telefon veterinären. Men jag har meilat. Man kan gå in på deras sida. Fråga vet. Ställa din fråga. Så tar det ett par dagar innan svaret kommer. Gör inte det om det är akut.
Men det finns många svar att läsa där. gå in och kolla. Dom brukar ge bra svar

Sv: Agrias Telefon-Veterinär

Okej, tack, ska göra det! :bow:

Grejen är att hon vägrar äta, hon har blivit rätt smal..:crazy:

Men hon är som vanligt annars, pigg, busig och glad..

Kan ju alltid maila, man kan ju inte få för många svar, och jag menar, att jag mailar behöver ju inte utesluta direkt-kontakt med veterinär :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 663
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 680
Kropp & Själ "Du är duktig på att jobba och ställer upp på även konstiga arbetsuppgifter. Vi är båda nöjda med dig. Därför kommer det låta konstigt...
Svar
19
· Visningar
3 197
Senast: Avalbane
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 932
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka