J

jessie90

Nån som har tävlat i shettisagility?

Jag ska göra det för första gången om två veckor!! :) :)

Sv: agility?

Heej...:)
Jag har det det var ur kul och min shettis älskade det..Tyvär har jag en bil som inte kan dra hästsläp så tävlandet har blivit lagt på hyllan för tillfälet..:mad:

Jag har tävlat agility med min shettis en gång :crazy: Hon fattade inte vad det skulle vara bra för att springa igenom fladdrande tält, gå över pressening mm mm. Även om hon var jätteduktig så tror jag inte det var varken hennes eller min grej :( Det blir ingen framtida karriär inom agilityn för vår del, vi stasar på travet istället :)

Mamma har dock en liten minishettis som älskar agility :D

Lycka till på tävlingen :bump:

oo vad kul !
finns det speciella klubbar för shettis agility eller?
lycka till med tävlingen !

stallkompisen93 skrev:
oo vad kul !
finns det speciella klubbar för shettis agility eller?
lycka till med tävlingen !

Ja, det finns det.
Jag kom tvåa och tia!!!!!

Finns det någon hemsida till någon agility klubb eller något sånt? och var hittar man mera information?

okej tack så mycket :D Men var hittar man tävlingarna och är alla tävlingar bara på ett visst ställe eller är det tävlingar runtom i landet?:crazy:

Liknande trådar

Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Freazer
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: MJLee
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Amanda_F
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 007

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka