Aggresiv reklam från BigBuy

fejko

Trådstartare
Det har börjat dyka upp väldigt aggresiv reklam från något som heter BigBuy på min mobbe (pop-up annonser för all möjlig skit). Jag har förmodligen klickat någonstans där jag inte borde, problemet är att det går att stänga av skiten. Vanligtvis brukar man ju kunna klicka på en länk om man vill slippa utskick men inte här. Hur gör man?

Puttar igen!

Ingen som vet hur man blir av med skiten? Pop-up reklam. Jag klagade på trustpilot och då svarade de att det bara var att gå in i kontrollpanelen och avregga sig. Vilken kontrollpanel? Jag har inte registrerat mig någonstans.

Ta bort cookies och historik så blir du nog av med det. Kan också rekommendera att använda en VPN-app med popup-/malware-blockerare :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 893
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa... 2
Svar
33
· Visningar
8 263
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 155
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka