Affärsidé

Sv: Affärsidé

KL
Nu blir jag nyfiken. Har absolut ingen aning om vad en bandad man är. Kan nån sätta in en bild och hjälpa en outbildad ridhästmänniska. :o

KL
Nu blir jag nyfiken. Har absolut ingen aning om vad en bandad man är. Kan nån sätta in en bild och hjälpa en outbildad ridhästmänniska. :o

167890_1670467434184_1012316722_2246340_2638858_n.jpg
[/IMG]

168624_1670466394158_1012316722_2246333_2920415_n.jpg

Hmmm...just banden syns väl inte så bra kanske...;)

Hoppar in med en fråga,

Min häst har en otrolig man, lång och silkig och lite lockig. Jättefin! Men.. Hon är absolut inte av reining/cowhorse typ utan mer trail/pleasurehäst.

Hon är korsning så hon kommer bara gå Wras-tävlingar men skämmer man ut sig helt om hon tävlar i den här frisyren?

Manen är bandad och ligger snällt ner..

Eller det skulle vara hyfsat okej? Vill inte kapa manen då den är så himla fin, dessutom 3dm längre nu än på fotot..

Har sett en hel del långa manar i WP de senaste 2 säsongerna! Det är snyggt om hästen har en fin platt man som inte är tjock!

Annars är jag helt för att raka bort manen numera :love: Iaf hellre än en ful bandning o dom är ju rätt vanliga :angel:

Tycker iaf det är kul att det finns lite att välja på i WP'n numera. Men inget slår en riktigt snygg bandning!

Heja!! :banana:

Jag tänker minsann INTE klippa Willys man! :cry: ;)

Tjusigt.

Så hade jag nog kunnat göra med min. Men nu får han stå i sjukhage i 8 veckor med en spricka i benet istället...

Liknande trådar

Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
892
Senast: Sonic76
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
821
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 815
Senast: starcraft
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka