Affär med stora sport-bh:ar

_Charlotte_

Trådstartare
Har ni något tips på en fysisk affär som har sport-bh:ar i större storlekar (F och större)?
Antingen någon kedja som finns lite överallt, eller någon affär som finns i stockholmstrakten :)

Gustaf Melbin har i större storlekar vet jag (har själv vart där och provat). Butiken ligger i gamla stan om jag inte missminner mig.

Jag hittade på bonprix på nätet men det är ju alltid en nackdel att man får prova och sen skicka tillbaka om det inte funkar

Tror att Details har några sport-bhar också. De finns på flera olika ställen i Sthlm, adresser finns på hemsidan.

Har inte löplabbet? Jag är supernöjd med min shock absorber och har sett att de säljer dem där. Har dock inte köpt min i sverige

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 909
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 165
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 948
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar