äta efter graviditeten...???

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

jag vad kan man äta för att bli lite lösare i magen?? är väldigthård i magen och det känns inte så kul när man ska gå på toa.
 
Sv: äta efter graviditeten...???

Katrinplommon! Antingen som de är eller som juice. Drick mycket vätska, rör på dig dagligen (promenera med barnvagnen) och ät fullkornsprodukter.
 
Sv: äta efter graviditeten...???

Fibrer, frukt och grönsaker. Massor av vätska. Rörelse.
 
Sv: äta efter graviditeten...???

Som andra har sagt, fibrer, VÄTSKA och katrinplommon.

Annat bra är päron, och gärna använda psyllumfrön på/i din mat, de hjälper också magen...
 
Sv: äta efter graviditeten...???

*kl*

Glömde ju nästan! Krossade linfrön är väldigt bra, rör ner 1 msk i gröt eller fil tex.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mage har kraschat sedan två månader tillbaka. Måste rusa upp varje morgon och ut på toa. Ska jag kontakta vc…? Har jag cancer?!? Är...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Otherside
·
Småbarn Varit på Ikea idag och shoppat toa-sits, fler pottor, kiss-lakan. Även varit i leksaksaffär och köpt lite olika distraherings-leksaker...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
27 664
Senast: Sleepan
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 230
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp