Är det någon som är bra på att tänka logiskt??

LillaMy84

Trådstartare
Saken är nämligen den att jag funderar på att gå över till hösilage istället för vanligt hö och vill ju då vaccinera... Men helst vill jag ju ge vaccinationerna på samma gång.. kostar ju runt 1000-lappen/gång när man tar ut vet :crazy:
Så då undrar jag alltså; om min vanliga vaccination är i februari, när ska jag då börja med grundvaccinering mot botulism för att den tillslut ska hamna i februari den med?? Eller det kanske man inte ens kan göra, alltså att vaccinera så mot flera grejer samma dag :confused: ?
Har försökt räkna fram och tillbaka på det här i en evighet men får inte till det :o :confused:
så nån annan som är född med logikens gåva kanske :rofl: ?
 
Sv: Är det någon som är bra på att tänka logiskt??

Börjar du nu så får den sista grund i februari och får då sedan sin årliga i februari nästa år...
AM
 
Sv: Är det någon som är bra på att tänka logiskt??

:bow: :bow:
aaa... tack tack!!
Snurrar till det så värst med grundsprutorna :o men där ser man.. svårare än så var det inte :o :banana: :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
3 002
Senast: Badger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 944
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 875
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag lyckades få en konsultation hos en efterfrågad hälsoperson som är expert på kvinnohälsa. Det var väldigt givande! Trots att jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 403
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp