Äntligen!!

T

titto

äntligen ha jag fått pos på min sticka!!!hjälpte o lika i denna månaden!!!måste bara skriva av mig...kan inte fatta det är sant!!!:bump::banana::rofl:
 
Sv: Äntligen!!

tack!!är det fler här inne som ska ha barn runt 26 juli??
måste fråga är det normalt med riktigt ont i tjejmagen till o från??
 
Sv: Äntligen!!

tack!!är det fler här inne som ska ha barn runt 26 juli??
måste fråga är det normalt med riktigt ont i tjejmagen till o från??

Jag hade lite "mensvärk-smärtor" i början av mina graviditeter.
 
Sv: Äntligen!!

ska man kontakta bm med en gång jag är bara i v5??
 
Sv: Äntligen!!

tack!!är det fler här inne som ska ha barn runt 26 juli??
måste fråga är det normalt med riktigt ont i tjejmagen till o från??

Nej så länge de inte kommer blod så kan man få ont, som mensvärk i livmodern och det är växtvärk.

Jag ringde direkt när jag plussa, fick tid sen i v.7
 
Sv: Äntligen!!

ok tack!det enda e a´tt jag kan ej bestämma vilken ja ska ringa till...brukar bara hos en privat klinik men det är dyrt o gå dit...fundera på en vanlig mödravård
 
Sv: Äntligen!!

GRATTIS!

Nu väntar 9 månader med olika ting, och en lång väntan.. Men som är så väl värd att vänta på.

Jag hade "mensvärk" till vecka 14, och två blödningar i början av grav. BM sa att en blödning kan vara normalt, sålänge blodet inte är klarrött..
 
Sv: Äntligen!!

tack!!är det fler här inne som ska ha barn runt 26 juli??
måste fråga är det normalt med riktigt ont i tjejmagen till o från??

Jag har oxå fått pluss på min sticka idag men jag vågar inte riktigt tro det än... :o Tänkte kanske göra ett digitalt test senare... :angel: Om det nu är sant så borde jag få omkring den 18:e juli... :)
 
Sv: Äntligen!!

Grattis! Jag ska ha barn i början av juli går in i 9 veckan nu. Så spännande...
 
Sv: Äntligen!!

Titto, Lovelife - Grattis till oss alla tre! :bump: Det är sant att jag oxå ska ha bäbis... :D
 
Sv: Äntligen!!

*kl*
För att fortsätta, hur mår ni nu i början av graviditeten? Var det planerat har ni viljat haft barn länge?
Jag mår själv riktigt bra, :) förutom att jag är fruktansvärt trött. Har även blivit kräsen på vad för mat jag vill ha. Att må illa och kräkas verkar jag få slippa. Hoppas de! Blev gravid i början av sept vilket inte var planerat men fick då tidigt missfall, vi blev jätte ledsna, vilket förvånar mig att jag blev, har aldrig innan känt att jag vill ha barn är i och för sig bara 21. Men i alla fall så bestämde vi oss för att inte skydda oss längre, så nu är jag gravid igen. :banana: Har inte berättat det för någon än. Det är änn så länge min och sambons hemlighet? Har ni berättat, hur berättade ni för era föräldrar, släkt och vänner?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Äntligen!!

Jag är ju bara i vecka 6 så än så länge har jag inte kännt så mycket, mest bara "mensvärk".
Jag slutade med p-piller i augusti men trodde inte att det skulle gå riktigt så fort som det gjorde.. Jag har ett nytt jobb sedan två månader, förvisso inom koncernen, men jag hade åtminstonne räknat med att hinna jobba här i nåt halvår innan jag blev gravid men icke.... :o Vi får även skjuta lite på vårt bröllop. Vi skulle gifta oss 16/8 men det kan ju bli lite osäkert med den saken.. ;)

Vi har inte heller berättat & vår plan är att inte berätta förrän på julaftonen... :love:
 
Sv: Äntligen!!

Grattis! :bump:

Jag hade också lite mensvärk i början.
Första besöket hos barnmorskan hade jag i vecka 12, ringde någon vecka innan..

Lycka till! :bump:
 
Sv: Äntligen!!

Åhh vad roligt med så många nygravida. Det blir många sommarbarn på buke. :D
GRATTIS till er alla! Det är verkligen en fantastisk tid som väntar.
Själv är jag i vecka 28 nu och jag kan bara inte vänta på min lilla bebis. Blev ju inte bättre när kompisen fick sin i fredags, det är det sötaste jag sett!
Tills jag får min egen då. ;):D:love:
 
Sv: Äntligen!!

Grattis till er alla tre! :bump:
Jag hade "mensvärk" (växtvärk) jättemycket de första veckorna. Det är bra, det betyder att livmodern växer.

Jag ringde inte BM förrän i v 11 tror jag att det var och fick då tid för inskrivning direkt.

Lycka till!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 911
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag försökte dö. Men jag klarade inte det lika som jag inte klarar NÅNTING. Och min kropp är värde lös så be hövde ha koll på hjärtat...
2
Svar
35
· Visningar
3 362
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Äntligen tog jag tag i att ringa vårdcentralen och har fått en "akuttid" till psykolog nästa vecka. Jag är alltid lika orolig inför att...
Svar
1
· Visningar
580
Senast: Yeah but
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 820
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp