Äntligen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agapi

Trådstartare
Nu när den envisa förkylningen lagt sig något har jag äntligen fått träffa min lille systerson :) Han är så söt, jag kan knappt slita mig från honom :love: Lite underligt, jag är ju inte direkt den mest barnkära människan, barn är läskiga... Men han fick mig på fall :love:

Kan man vara sötare? ;)

st1.jpg


stis.jpg
 
Sv: Äntligen!

Men vad är det här, 28 visningar och ingen kommentar? Hur kan man missa en sån här sötnos? ;) :love:
 
Sv: Äntligen!

han är jättesöt men det är de flesta bebisarna ;)

Tror att du inte får så många svar eftersom många här inte är intresserade av barn, fortfarande för unga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 437
Senast: Destiny_D
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 752
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
713
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp