Äntligen!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Äntligen!!!!

Tack för era lyckatillönskningar!

Idag har jag varit och tittat på FRÖ, den var så liten än att det inte gick att mäta - MEN den är där och lever, sitter på rätt plats och har det väl! Underbart!
 
Sv: Äntligen!!!!

Idag är jag lite mindre glad, har en pytteliten blödning, eller knappt det. Det kom ytterst lite flytning i morse och jag blir ju naturligtvis helt hysterisk på en gång, har bokat tid på gynmottagningen nu för koll, det gör mig galen att inte veta hur det ser ut där inne!


Det var precis så här förra vändan, en liten, liten blödning, som blev större under en veckas tid, fast då hade jag ont med och det har jag oifs inte nu......

FAN, jag känner mig helt överkörd......
 
Sv: Äntligen!!!!

Fast det behöver inte vara ett missfall på G.
Jag blödde i början av min grav. då jag "egentligen skulle haft min mens" och nu har jag en glad och pigg pojk busandes här hemma.

Naturligtvis ska du vara medveten om riskerna (som du ju är) men stressa upp dig så lite du bara kan.

Massor av lycka till och lugnande kramar.

// corona - också med ett missfall "i bagaget"
 
Sv: Äntligen!!!!

Tack snälla du!


Jag försöker verkligen att ta det lugnt, och inte stressa upp mig i onödan, men det är så jäkla svårt. Jag bara tänker på förra sommaren och hur det var då, jämför med hur det är nu och blir allmänt hysterisk.... Det är egentligen inte min normala mensperiod heller, annars skulle det ju kunna förklaras så...... Det är några dagar kvar till dess....

Men jag hoppas vi kan få komma in och titta på det i eftermiddag, så man får se hur det ser ut. Det skulle göra mig lugnare, oavsett hur det ser ut vill jag veta....


Men tack igen för dina ord och kramar:love:
 
Sv: Äntligen!!!!

Hur har det gått??

Håller alla mina tummar för att det gick bra!!!
 
Sv: Äntligen!!!!

Det verkar gå bra, ingen färg idag!


Hade en hel del sammandragningar igår kväll, så det var lite oroligt då, men troligtvis var jag så pass stressad att kroppen också blev det. Inga konstigheter idag iallafall!

Det ska bli skönt när det har gått ett par veckor till, då är vi över den magiska 12veckorsgränsen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 794
Senast: Manji
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 381
Senast: gulakatten
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 315
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 793
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp