Äntligen!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Secrecy

Har sedan missfallet i somras jobbat på att försöka bli gravida här hemma igen och idag testade vi positivt:bump: :bump: :bump: :bump: Hoppas verkligen att det kommer gå bra nu, som de ser ut är vi i vecka 5+6, om jag fattade det hela rätt!

Ville bara berätta!:banana: :banana:
 
Sv: Äntligen!!!!

Åh, grattis!! :banana: :banana: :banana:

Hoppas verkligen att allting går som det ska denna gången. Lycka till!!
 
Sv: Äntligen!!!!

Tack, det känns underbart! Fast jag tror jag räknat galet, det verkar vara 4+4 enligt en annan sida jag räknat på.... det är förvirrande helt klart! Ska ringa BM imorgon och försöka få en tid snabbt, så jag slipper oroa mig!
 
Sv: Äntligen!!!!

Äsch, spelar väl ingen dag vilken dag på du är just idag. Testet är ju positivt - det är det som räknas!!
 
Sv: Äntligen!!!!

grattis!! Jag testade med positivt,i mellandagarna... 1 september om man räknar ut,men sen får man juh se efter ultraljudet... Men ett stort GRATTIS till dej!! :):):)
 
Sv: Äntligen!!!!

Massor av grattis!! :banana:

Hoppas det går bra denna gång!!

Lycka till!! :bump:
 
Sv: Äntligen!!!!

Tar min egen knapp!


Tack för era grattis! Det här är mitt andra barn, har en pojk på 15 sedan tidigare, så det är inte första gången, men det känns ändå pirrigt.... Det är ju 100 år sedan jag fick honom!


Fick en snabb tid hos BM, ska dit på torsdag om en vecka, och kolla att allt ser bra ut. Förra graviditeten var förmodligen utomkveds, missfallet gick så fort och det tömde så fullständigt att de inte såg mer än tomrum när de kollade, men mina hormonnivåer var så låga att det knappast kunde ha varit okej från början.... Så jag vill ha det här kollat så fort det går!


I-C::love: :love: :banana: :bump: :bow: :bow:
 
Sv: Äntligen!!!!

GRATTIS! Vi ska ha barn 9 september så det blir ju i samma veva! Vad roligt! Lycka till nu!
 
Sv: Äntligen!!!!

Nu har jag varit på inskrivning, och enligt henne är jag inne på vecka 7 imorgon! Vi ska få komma på första ultraljudet på måndag, för att kolla så det ligger där det ska och göra en bestämning av storlek.


Det ska bli så roligt att få se Frö, ibland undrar jag om det verkligen är något därinne :D
 
Sv: Äntligen!!!!

spännande!!!

Jag fattade ju först själv när vi varit på UL (var då i vecka 15).
 
Sv: Äntligen!!!!

Grattis!
:bump:
Själv är jag beräknad till 12 september!
Det blir ett gäng bukebebisar i höst alltså!:)

Det är mitt andra barn med, min första son fyller 4 nu i mars.

Är det för att du haft ett missfall som du får göra ett så tidigt ultraljud?
 
Sv: Äntligen!!!!

Ja, det fanns misstankar om att det var ett utomkveds, så de är lite noga med att jag ska få det kollat tidigt. Och jag med så klart! Det känns så skönt att min oro tas på allvar!
 
Sv: Äntligen!!!!

Förstår att du tycker det är bra att det kollas upp!
Lycka till!
( avundsjuk på dig att du får se din lill* så tidigt!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 794
Senast: Manji
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 381
Senast: gulakatten
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 315
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 793
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp