Advetsljusstakar

Winni

Trådstartare
Snart är det dags igen och i år tänkte jag vara ute i tid. I sista minuten står jag annars med någon ljustake som inte funkar och det blir en snabbutryckning till ICA eller närmaste affär som har öppet, för att bara rycka åt mig en. Det blir med andra ord inte något man direkt tycker är fint eller annorlunda, utan massproduktion i rött trä och 7 ljus. Så less på dem :mad:

Vad har ni i fönsterna till advent? Tips på snygga annorlunda advetsljusstakar?

Sv: Advetsljusstakar

Tycker denna från Shape var jättesöt:)

24642018.jpg

Ingen annan som kan tipsa om snygga, speciella, annorlunda adventssljustakar?

Vi har en "light bow" som vi har haft i säkert 8-9 år. Jag är nöjd med den. Den är diskret och ger ett trevligt ljus.

lightbow_MED.jpg

Våran är dock i grått.

Sitter just med en katalag från en större elkedja med massor med nya fina ljusstakar. Svarta med glaspärlor, gjutjärns, med luciafigurer...

Det är bara att gå ut i affärerna så kan du inte undgå att köpa med dig någon.

Vi skall inhandla en sånhär när lönen kommer :)

363422_X_2008-10-01_093254_46.jpg

Från Claes Ohlsson.
Tror den kan bli himla fin i vardagsrummet :)

Vi skall inhandla en sånhär när lönen kommer :)

363422_X_2008-10-01_093254_46.jpg

Från Claes Ohlsson.
Tror den kan bli himla fin i vardagsrummet :)

Just den där har min sambo sett i verkligheten om man säger så och han blev helt tagen av den. Den ser jättefin ut på bild, men jag vill se den först. En sån kan det nog tänkas bli.

Vi har en "light bow" som vi har haft i säkert 8-9 år. Jag är nöjd med den. Den är diskret och ger ett trevligt ljus.

lightbow_MED.jpg

Våran är dock i grått.

Är lite inne på något liknande den. Lite annorlunda (här i lillsamhället i alla fall :) )och stilren.

Har 10 fönster i huset så det finns plats för lite olika ljusstakar, men tänkte byta ut dem undan för undan när någon inte fungerar. De läggs in i kallutrymmet fullt fungerande, men på något konstigtvis är det alltid någon som "dött" varenda år. Tänkte därför fram över inte bara köpa lite annorlunda ljusstakar, utan även lite bättre än massproduktionerna i varuhusen.

Liknande trådar

Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023