Eller.Tror att det får bli en kola till frukost, en pralin till lunch och en chokladöverdragen kola till middag. Då får jag kanske ändan ur och äter mat innan också.
Så blir det inget mer än det. Vuxen, väljer själv.. u know.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller.Tror att det får bli en kola till frukost, en pralin till lunch och en chokladöverdragen kola till middag. Då får jag kanske ändan ur och äter mat innan också.
Jag som i vanliga fall också har müsli i fil (eller yoghurt) tycker faktiskt att dessa är bättre med mjölk. Är också lättare att hälla i mjölk än fil i de små burkarna müslin kommer i.
Eller.
Så blir det inget mer än det. Vuxen, väljer själv.. u know.
Är det den här?Jag såg reklam för en häst-kalender med hästprylar Typ borste, pannband t matte, ridvantar etc sänkt jättemycket till kanske 3-400:- . Men jag fegade ur för det lät så billigt till en så fin kalender att det måste vara bluff. Vet någon vilken kalender jag syftar på och fick ni isf en kalender eller en blåsning? Reklamen var på Fejsboken tror jag.
Kan skicka en till dig. Men inte förrän i början av nästa vecka isf.Ingen ostkalender i någon av affärerna.
Det får väl bli till att köra 4-"luckors"kalender med ostar från Snowdonia. En ost varje advent att portionera ut under veckan. För jag är helt övertygad om att det inte blir jul om jag inte har någon form av ostkalender!
Visa bifogad fil 157593
Alltså sånt här får mig alltid att tappa sugen helt. Totalt.Såg att Hööks säljer sin kalender för 999 på mässan.
Jag smygletar fler kalendrar..
Du har inte öppet köp på den du köpte? Då kan du lämna tillbaka och köpa den igen.Kommenterade faktiskt på Hööks instagram. Kommer inte köpa deras kalender till fullpris igen.
Jo,men ska inte till SIHS.. verkar bara sälja ut den därDu har inte öppet köp på den du köpte? Då kan du lämna tillbaka och köpa den igen.
Med rabattkod HAC25 i webshoppen får du 25% rabattJo,men ska inte till SIHS.. verkar bara sälja ut den där