Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir jag utkastad om jag erkänner att jag kan ha provsmakat *host harlel ätit upp hela* min pärlan kola kalender
Är lugnt ju, du kan alltid köpa en kalender tillBlir jag utkastad om jag erkänner att jag kan ha provsmakat *host harlel ätit upp hela* min pärlan kola kalender
Jag såg reklam för en häst-kalender med hästprylar Typ borste, pannband t matte, ridvantar etc sänkt jättemycket till kanske 3-400:- . Men jag fegade ur för det lät så billigt till en så fin kalender att det måste vara bluff. Vet någon vilken kalender jag syftar på och fick ni isf en kalender eller en blåsning? Reklamen var på Fejsboken tror jag.Jag har precis börjat fundera över vilka jag ska ha i år! Bra med en tråd för inspiration.
Ja precis! För många år sedan när jag åt choklad för att jag fick dille när jag ammade (äter inte ren choklad som vuxen förutom när jag ammade, då vräkte jag i mig så att jag skämdes). Så fanns det chokladharar till påsk. jag köpte stora harar att ge bort.. men de var goda så jag åt först min egen...sedan en till, tänkte att de syns ju inte sålänge det är likadana. fick köpa nya ge-bort-harar i smyg. Fast givetvis åt jag dem också innan jag hann ge bort dem. Ja..jag åt mellan 100-250g choklad om dagen när mjölkproduktionen var på topp. Lillen drack nog oboy mer eller mindre! Och det var full-fett mjölk dessutom!Är lugnt ju, du kan alltid köpa en kalender till
Det är fejk. De visar horsebrands kalender men den säljs enbart på deras sida.Jag såg reklam för en häst-kalender med hästprylar Typ borste, pannband t matte, ridvantar etc sänkt jättemycket till kanske 3-400:- . Men jag fegade ur för det lät så billigt till en så fin kalender att det måste vara bluff. Vet någon vilken kalender jag syftar på och fick ni isf en kalender eller en blåsning? Reklamen var på Fejsboken tror jag.
Hämtade müslikalendern tidigare idag och passade på att köpa filmjölk samtidigt.