Adams Hall

Sv: Adams Hall

Jeg synes ikke 35k er dyrt - for et av travverdens desidert beste blod.

Efter vad jag fattat ska han vara helt korrekt.......

Efter vad jag fattat ska han vara helt korrekt.......

Om exteriörbedömarna anser att han är korrekt i höger bak har de och jag inte samma uppfattning.

Jag tycker dock att det är en jätteintressant hingst och håller med Snazzy om att det inte är farligt dyrt för det blodet.

Jeg synes ikke 35k er dyrt - for et av travverdens desidert beste blod.

Jag tycker heller inte att det är dyrt för det blodet, men hade hoppats på att han skulle vara lite billigare tills han visat att han är lika bra i aveln som sina syskon. Visar det sig att han är lika bra så kostar han väl 135000 om några år. Men det finns ju goda exempel på att helsyskon inte är lika bra i aveln ex. Speed och Speedster

Citat från den offentliga redovisningen (som ligger ute på Blodbanken):"Exteriör beskrivning:
Manke 162 cm, kors 161 cm, längd 166 cm, skenans omkrets 20 cm. Ädel, långlinjerad, harmonisk hingst med ett uttrycksfullt huvud. Högt och brett ansatt hals, liggande bogar, långt runt kors, smal bringa. Långa kotben fram, något fransysk och en konkav hovform vänster fram. Nystande rörelser i trav. "

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När den populära hoppserien ATG Riders League hade säsongspremiär på Åby Arena utanför Göteborg var det Adam Carey och förra säsongens...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Gunnar
·
Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: mars
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka