Action Breaker

Jessica.B.

Trådstartare
Någon som vet fall han har rena plåtar så det går att regga i sverige eller vart ska man annars regga?
Det var inga problem med skicken hi,t det var bara att beställa.
Blir tokig för man vill ju veta om PS kommer att ha han i sitt program här i sverige också.
Någon som vet något?
Mvh Jessica

Sv: Action Breaker

anmälningstiden för bruks går ut imorgon kl 18. efter det bör vi veta då efteranmälningar e rätt dyrt, han kanske inte bryr sig om det dock :P

anmälningstiden för bruks går ut imorgon kl 18. efter det bör vi veta då efteranmälningar e rätt dyrt, han kanske inte bryr sig om det dock :P

Nej jag tror inte han bryr sig om det.
Han skulle vara godkänd direkt.
Men då måste det in röntgenbilder.
Och jag vet inte om PS kommer att göra det.

Billigast är att registrera i Zangersheide om det inte blir någon svensk licens på honom.

Om jag förstår vad som står i PS Hengstkollektion 2012 blir det att släpa märra till Mühlen.
Decktaxe: (nur TG-Samen in Mühlen)
€ 2.000,-- für 3 Besamungen

Endast Totilas, Sandro Hit och Don Schufro är dyrare i årets kollektion.

Om jag förstår vad som står i PS Hengstkollektion 2012 blir det att släpa märra till Mühlen.
Decktaxe: (nur TG-Samen in Mühlen)
€ 2.000,-- für 3 Besamungen

Endast Totilas, Sandro Hit och Don Schufro är dyrare i årets kollektion.

Jag har pratat med dem och de skickar hit. De sa att det var bara att beställa :)
Men problemet var när jag frågade om röntgen då vi inte förstog varandra, jag måste hitta någon som kan tyska som kan be dem skicka in dem till Asvh :crazy:

Dom pratar ju engelska där nere,så du kan maila ringa och använda det språket :idea: Och x-ray förstår i princip alla oavsett språk.

Ring igen och tala engelska från början så kopplar dom dig till någon som patar språket.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 880
Senast: mars
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 265
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar