Äckligaste mushistorien

C

Cernika

Vår kära katt är garanterat världens bästa musjägare och hon tar gärna in mössen i vårt hus. Oftast är de döda och då åker de ut rätt så fort. Ibland lever de:confused:. Idag tog hon in en frisk, kry och helt levande liten mus. Sambon fick henne att släppa kräket. Då stack musen upp i hans byxben:eek:. Jag försökte förmå honom att gå ut och ta av sig byxorna, men han skulle promt ta av dem inne. Han kanske inte ville att grannarna skulle se honom strippa i trädgården. När byxorna var av var musen fortfarande borta:eek:. Den hade krypit in i kalsongerna:banana:. Tillsist var den ute och vi sprang och jagade den med varsin håv. De är sannerligen mästare på att jaga, men vi fick tag på den.

Sv: Äckligaste mushistorien

det har hänt mig också!

När jag var liten hade jag min ridoverall ute på altanen. När jag skulle rida och tog på mig overallen kände jag något som kröp längs med benet och det var en mus som tyckte det var varmt och skönt där inne.. ;)
Det var på en rekordtid jag tog av mig den overallen..

Sv: Äckligaste mushistorien

:rofl::rofl: Jag döör!!!

Min katt tog in en liten ormunge (i Italien) så inte visste jag om den var giftig....under höga skrik tog jag den med sopborsten o ville sopa ut den ur huset men den bara försvann....efter ett tag förstod jag att den måste vara i borsten o sänkte ner den i en vattenhink (helt kallsvettig) o efter en låååång stund tittade den upp ur vatten spannen o då hade grannen kommit över o sa att det var en JÄTTE GIFTIG orm o tog död på den o skrämde mej att katten nog också snart skulle dö då den helt säkert var biten... Men jag gjorde lite eftersökningar o fann att det var bara en snok, så synd att den behövde dö...

Liknande trådar

Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 088
Senast: canine
·
Övr. Katt När vår katt flyttade hit så var hon slank, nästan mager eftersom det var många katter som fick dela på en skopa torrfoder per dag...
Svar
15
· Visningar
1 296
Senast: Pudlan
·
Övr. Katt Hur gör ni när era katter kommer med levande (men troligen skadade) möss? Låter ni katten hålla på med sitt (dvs leka och till sist...
Svar
5
· Visningar
5 900
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Min siames kom sent i livet på nöjet med att jaga, men utvecklade snabbt oanade musdräpartalanger. Nu klipper han allt som rör sig...
Svar
13
· Visningar
12 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka