Absorbine Ultra Shield

J

Johanna-79

Medel mot flygfän och fästingar, håller upp till 14 dagar. Köpte en flaska i dag då det var nedsatt pris och det verkar bra om man läser det som står på flaskan, men jag har inte testat tidigare.

Någon som provat?

Sv: Absorbine Ultra Shield

jag tycker det funkar helt ok. Iof så har jag på var o varannan dag, men det är för att hästen är exemhäst, men inte kan ha täcke på sig, så jag förgiftar henne istället! Hihi..

Tycker det funkar bra, men håller inte för mycket väta så om det regnar kraftigt eller man behöver svampa av hästen efter en ridtur så har iallafall jag behövt applicera nytt medel. Tycker i övrigt det är mycket lätthanterligt och har en, för oss människor, god doft.

tycker inte det funkar så bra. inte bättre än andra flugmedel. men jag kanske inte sprutar på tillräckligt?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 578
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 851
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
3 008
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 716
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka