Abortspruta

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Kicki_J
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 765
K

Kicki_J

Ni med erfarenhet, hur reagerade era hästar? Enligt vetrinären kan en del bli väldigt dåliga. Är lite orolig för detta. Men lillskruttan som är 18 månader hade besök av lika gammal hingst i sin hage. Att han varit "på" henne syntes tydligt så nu är man liksom lite orolig.
OBS!Besöket skedde på hingstens eget initiativ så jag vill INTE höra dumma komentarer om hur jag kunde släppa ihop dem! Hingsten är inte ens min!!!

Sv: Abortspruta

Ni som vill svara på detta gå in på avel i stället, fick större respons där! Du som är moderator får gärna ta bort tråden ovan eftersom den finn inne på avel!/Kicki

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 571
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 025
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka