Abbie och Yoga i full fart!!

MissFideli

Trådstartare
Det är aldrig en lugn stund här, och jag som skaffade britter för att det skulle vara någorlunda stilla...

Eller nja...

Yoga
001-1.jpg

Abbie
001.JPG

Och Yoga testar en påse från Jotex
003-1.jpg

Sv: Abbie och Yoga i full fart!!

Jag var i Lillån, Örebro i lördags- Satt på en fotbollscup i 8 timmar och tittade. Jag hade hellre åkt till dig och snosat Abbie-mage!!!

hoho, ja jag köpte också en britt i tron om att den skulle vara sävlig. Jot tjena, lillkatten som är 10 månader nu lever om som världens rövare. Men de är bra goa :love: Abbie är bara är härlig!

Ja, där var det full rulle...på matsmältningen?:angel:

Jaha ja. :D
Men hon finns kvar. Du är så välkommen hit om du är i krokarna. Fast "Babsan" kan vara lite blyg också.

Senast ändrad:

hoho, ja jag köpte också en britt i tron om att den skulle vara sävlig. Jot tjena, lillkatten som är 10 månader nu lever om som världens rövare. Men de är bra goa :love: Abbie är bara är härlig!

Mina är rätt lekfulla dom med, det är inga soffprydnader direkt. Men det är mest race fram och tillbaka på golvet. Och kastar leksaker gör dom.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 546
Senast: Asko
·
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän...
2
Svar
21
· Visningar
5 856
Senast: Ponnyfoton
·
Katthälsa Jag har en katt, en upphittad katt sen 4 år tillbaka. Han var mer död än levande när jag hittade honom och bara skinn och ben...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama