Abbie leker

MissFideli

Trådstartare
Så här ser det ut när en britt leker :angel: Närå, men Abbie gillar att fara fram och tillbaka i soffan. Det är förövrigt bara då jag hinner med med kameran:smirk:

Ni behöver inte ha ljudet på, men har ni det så vette 17 vad det där fjångande ljudet är för nått :eek:

Sv: Abbie leker

Hihi, hur sött som helst! När du säger hennes namn så lägger hon sig precis som om hon tänker: "Shit, matte, är hon här??? Jäklarns, måste se civiliserad ut och det fort..." :rofl:

Fnissade åt fjonget också, låter jätteskumt! :D

/Erica

Åh, vilken sötnos. Hon beter sig precis som min Geisha. :love:

Fjångljudet får vi nog fundera lite på...

Ja det gör det ju :love:
Hon är lite tokig, älskar att fara fram och tillbaka i soffan. Piper och har sig då, men det är svårt att få med ljuden så man hör.

Japp, det gör hon. Hon kan ta en kort galopp utanför soffan ibland också men oftast blir det i soffa. Det är väl mysigast i soffan. ;)

Kan nästan gissa mig till att ni inte har skinnsoffor ;) Jetson får hålla sig till sin klätterställning som han brukar ramla ner ifrån när han får sina tok-ryck som liknar din katts :)

Nä, nån skinnsoffa skulle jag aldrig skaffa så länge jag har aktiva katter. Sen gillar jag personligen inte skinnsoffor heller, så det är inget offrande direkt.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Marvin
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 351
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023