Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så här ser det ut när en britt leker Närå, men Abbie gillar att fara fram och tillbaka i soffan. Det är förövrigt bara då jag hinner med med kameran:smirk:
Ni behöver inte ha ljudet på, men har ni det så vette 17 vad det där fjångande ljudet är för nått
Hihi, hur sött som helst! När du säger hennes namn så lägger hon sig precis som om hon tänker: "Shit, matte, är hon här??? Jäklarns, måste se civiliserad ut och det fort..."
Kan nästan gissa mig till att ni inte har skinnsoffor Jetson får hålla sig till sin klätterställning som han brukar ramla ner ifrån när han får sina tok-ryck som liknar din katts
Nä, nån skinnsoffa skulle jag aldrig skaffa så länge jag har aktiva katter. Sen gillar jag personligen inte skinnsoffor heller, så det är inget offrande direkt.
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.