Åååh nu..

Sidekick

Trådstartare
Jag önskar sååå mycket att jag kunde ha en häst till:bump:

Har hittat ett sto i tyskland med en VÄLDIGT tilltalande stamtavla.. Kan bara tänka mig fölen efter henne.. Dessutom är hon skönheten personifierad. Och hennes rörelser!:love:
Hon är ett allround ämne, men kan likagärna hävda sig i ruskigt bra i pleasure. Hon är inte så himla spinkig, men inte heller biffig. Långlinjerad med långa ben och INGA vita tecken!:d Precis som jag vill ha dem... Ååh.. Någon som vill dela sto med mig? :angel:

Stamtavlan:
16976725.jpg

Är ni också otrogna mot era hästar ibland, och drömmer om andra? :D

Sv: Åååh nu..

jag är otrogen mot min häst ibland... blir det en till häst nån gång så blir det nog en quarter av pleasuretyp!

Eller en PRE kanske? Eller.... hehe finns massa raser jag skulle vilja "prova på" :p

Aa, min grabb kommer alltid vara finast för mig, men ett hjärta har ju plats för flera 'finaste' .. iallafall mitt:D

Mkt tilltalande stam :love:

Zippos Mr Good Bar är ju en favorit, vilka avkommor! Såg ni stoet på World Show, Vital Signs Are Good, och ennes 2-årsavkomma i WP, Vital Signs Are Hot efter Blazing hot.... :love:

Zips Chocolate Chip är alltid ett starkt kort, tänker själv betäcka med en avkomma till honom nästa år!

Mkt bra blod i övrigt också, Go for it! :banana: Du kan ha den här gratis tills du får andra möjligheter om jag får låna magen ett år :D

Är ni också otrogna mot era hästar ibland, och drömmer om andra? :D

Kära du... om du visste hur många gånger om dagen jag är "otrogen" :smirk:

...men let me tell ya, det spelar nog ingen roll HUR många bra och HUR bra hästar du än skaffar, gräset kommer alltid vara grönare på andra sidan........

Kära du... om du visste hur många gånger om dagen jag är "otrogen" :smirk:

...men let me tell ya, det spelar nog ingen roll HUR många bra och HUR bra hästar du än skaffar, gräset kommer alltid vara grönare på andra sidan........

Nej, det är alltid så, finns alltid någon som man suktar efter.. Men när det kommer till kritan är den man har endå vackrast för en själv! :love:

Även om det finns plats för en till:angel:

Stoet i fråga är född 2005, mycket snygg i kroppen för övrigt och jag kan bara tänka mig hur hon blir när hon är klar. Hon är inte av den vanliga pleasure typen, utan har lite mer kött på benen.. Precis som jag vill ha! Gissa om jag dagdrömmer..:angel: Dessutom är hon släkt med Alllie.. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka