Aaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!

V

VildochVacker

Mitt Photoshop funkar inte! Startade det som vanligt, så kom det upp den där rutan "Updating Adobe Online". Högerklickade och stängde. Sen helt plötsligt så stängde Photoshop ner sig medans det laddade. Prövade igen, men det vill inte starta. Vad har hänt?

Antagligen så gick något fel med någon uppdatering och någon fil blev skadad?
En annan långsökt idé, om du har en piratkopia kanske programmet upptäckte det?

I vilket fall så löser det sig nog om du installerar om.

Adobe har som policy att inte hindra piratkopiering av sin programvara. Även om de kanske inte uppmuntrar piratanvändning så motverkas den inte aktivt.

Men en ominstallation låter som ett hett tips. Alternativet är några timmars felöskning på support-sidor.

Jag håller på att leta lite på adobe.com, men jag vet inte vad jag ska söka på för ord. Tips? :confused:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
432
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
808
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka