ÅÅÅÅ vad vackert....

Chex

Trådstartare
Hmmm Såg något vackert på Tradera idag... Show träns med kristaller och silver... Men vad tycker ni om det där med mörka och ljusa träns.. ja på en skimmel, skulle ni välja ljust eller mörkt läder? :angel:
Vackra var dom i alla fall... :banana:

Sv: ÅÅÅÅ vad vackert....

mörkt, jag tycker det ser snyggast ut å så ändrar sig inte färgen av svett/vatten :bump:

Jo, det är sant... mörkt är mer praktiskt, men står även i sadel-köpar-tagen, och om det blir en mörk sadel så är jag rädd för att den kommer att försvinna i showfilten.. hmmm det här är inte bara...:angel:

Jo det är snyggt med ljust läder....:love: Är det inne med rosa den här säsongen?, tänkte på kristaller på tränset.. :banana:

9224388.jpg
[/url][/IMG]

Här kommer en bild på min skimmel!!;)

Snygg häst/träns! :love:

Mörkt gör sig fint på en skimmel... kan hålla med på det...:)

Men man ser nästan bara ljusa showsadlar på tävling.. Varför? :crazy: Eller är det jag som är blind? Reining och kossefolket kan minsann ha lite olika..... ;) Och svart verkar vara helt tabu på något sett.. men vad jag vet så finns det skit fina svarta sadlar. Silver Mesa har gjort en variant vad jag vet i alla fall.... :banana:

Mörkt är nog bäst
Men har du en mörk sadel krävs en färgglad pad för att lyfta allt!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu kört på vägen som kallas slingerbulten till och från jobbet i 4½ månad. Den vägen är onekligen en annorlunda upplevelse, för...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 126
Senast: Martenix
·
Islandshäst För ett par år sedan tänkte jag alltid på silverfärgen (silverbrun eller silversvart) som om manen var kritvit och kroppen ljusare än...
2
Svar
31
· Visningar
13 574
Senast: Niki
·
Hundavel & Ras Jag leker lite med planerna på nästa hundras. Då jag för tillfället är student och står mitt i ett husbygge med pojkvännen så är det...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: utte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka