- Svar: 7
- Visningar: 1 005
A-kassan får gärna handlägga klart mitt ärende nu och betala ut pengar till mig. Det börjar liksom bli lite tunt på kontot nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har heller ingen aning om hur länge jag kommer få vänta. De fick i alla fall in alla uppgifter för en månad sedan.Jag tycker det är bedrövligt med så långa handläggningstider.
En del akassor skriver på hemsidan ungeför hur lång väntetiden är.Ja, jag har heller ingen aning om hur länge jag kommer få vänta. De fick i alla fall in alla uppgifter för en månad sedan.
Tyvärr inte min a-kassa.En del akassor skriver på hemsidan ungeför hur lång väntetiden är.
16 veckor väntade min bror på att få utbetalt. Det är inte klokt.Jag tycker det är bedrövligt med så långa handläggningstider.
Det hjälper sällan att vara grinig. Är man trevlig får man ofta bättre service!A-kassan har fortfarande inte gett ifrån sig ett pip. Jag har nu varit arbetslös i en månad och 20 dagar. Och pengarna är slut. Jag har fått börja gnaga av besparingarna. Och så har jag lagt ut saker till försäljning. Har fått ett par ridbyxor sålda. Men mitt tålamod med a-kassan börjar sina. Hör jag inget från dem i morgon så lär jag nog skriva ett grinigt meddelande till dem.