947 och CA ålder

R

Rambolina

Vet inte om jag lägger detta rätt...Vet någon vad brännmärkning "947" står för? Hästen ska vara importerad från tyskland men har börjat ana att han kan ha mellanlandat där på sin resa till Sverige. Imp. 2001. Korsning frieser/knaubstrup med okänd härstammning.
I passet står även CA 1995 om födelseår...kan det vara så illa att han tom är född 1993 tex..att CA står för CIRKA:confused:
Någon här som är duktig på detta?

Sv: 947 och CA ålder

Nu vet jag inte om detta gäller för just din häst men min tyska häst har brännmärkningen 58 och jag tror att detta är hans nummer från uppfödaren eler liknande.. Alltså inget konstigt..
Vad CA i passet står för vet jag tyvärr inte..

Sv: 947 och CA ålder

Ok, jag tänkte om det var stuteriet eller så för då kan man ju alltid kontakta dem för mer info ev.....Vill så gärna veta:crazy:

Liknande trådar

Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att...
2
Svar
25
· Visningar
3 083
C
Avel Sitter här och funderar, vill kolla om jag har rätt i min tankegång. Skriver inte ut några namn här, fast jag tror att ni iofs kan gissa...
Svar
19
· Visningar
2 304
Senast: cissiny
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 593
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30