9 månader och redan uträknande?

Glamoroza ox

Trådstartare
Kan det vara så illa?

Ibland undrar man, speciellt när han, den lille sonen, bajsar kladdigt alt. löst som nästintill inte går att få bort om man inte badar/duschar honom 1-4 ggr om dagen.
Jonas blir såå lycklig:rofl: när man kommer in på toa och riktar in sig på duschen, han vill hemskt gärna hålla i duschslangen medans man tvättar, ser lika snopen ut varje ggn som man anser att han är ren nog och inte behöver tvättas mer.

Sv: 9 månader och redan uträknande?

Klart han räknat ut att om han bajsar riktigt illa så blir det dusch :D

Alvin kommer krypandes som ett jehu så fort man ens tänker tanken att knäppa på duachen. Det är det bästa han vet, och precis som din lille vill han absolut hålla duschen själv. Då får man ju dricka obegränsade mängder vatten utan att någon stoppar honom :angel:

Jonas verkade bli lite arg på sin pappa förut:o
Pappa gick på toaletten, det var helt okey för Jonas, men att pappa sedan hade mage att duscha utan att han fick vara med det var nästan lite för mycket:mad:

Men gud vad elakt :eek:

;) Jag får inte ens kissa ifred, då kommer båda barnen pinnandes så fort de kan, för det kan ju tänka sig att de får duscha :idea:

Men gud vad elakt :eek:

;) Jag får inte ens kissa ifred, då kommer båda barnen pinnandes så fort de kan, för det kan ju tänka sig att de får duscha :idea:

Oj vad jag saknar den perioden när barnen ville det. Har två barn på 3 och 4 år som inte alls vill duscha eller bada när det erbjuds... De säger bara att de inte vill eller att den andre skall duscha först...
Hemmas hos farmor och farfar duschas och badas det gärna men inte hemma... :cry:
Dottern som är 4 år kan ibland tycka det är kul att duscha om hon får sköta allt själv och det får hon gärna då hon gör det jätte bra... Men är sällan som de går in i duschen utan gnäll "måste vi"...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Banta/slimma ner shettis?

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka