78-årig bilist jagade ridande flickor

Sv: 78-årig bilist jagade ridande flickor

Fy vad obehagligt :crazy:

Usch! Hoppas han åker dit! Om det är så att han inte minns vad som hänt så är han nog en tämligen olämplig bilförare :crazy:

KL

Varit med om liknande, fast han mötte oss och stannade bilen mitt på vägen, gick ur och drämde till min häst i huvudet med en gåstav/skidstav/liknande...

Polisanmäld blev han givetvis, men trots massor vittnet så har det inte hänt nånting?

Nu har säkert gubben dött, det var 2004 och han var då 88 år... Men jag har inte fått nån info om att det skulle vara nerlagt eller så.

HAH 78 åriga bil förare som "glömmer" saker vad konstigt. Han kanske "glömmer" att rött betyder stanna med :o tur att tjejerna klarade sig utan skador iaf :D

Såna här gånger vill man att dom gamla ska få köra upp igen och göra om teorin.

Förstår inte folk vad som kan hända med skenande panikslagna hästar? En halvt ton levande varelse utom kontroll (och med människor på dessutom) kan resultera i dödsfall om det vill sig illa, vad är det folk som skrämmer hästar med flit inte fattar?
Om historien stämmer så borde han bli av med körkortet och betala ett saftigt skadestånd till flickorna.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Svar
11
· Visningar
1 724
Senast: Luff
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Över tusen kvinnor och unga flickor har skrivit under uppropet #visparkarbakut för att stoppa sexuella trakasserier och övergrepp inom...
Svar
0
· Visningar
847
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Hilda Severinsson. Så heter Våxtorps lucia i år. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
332
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Framgångarna inom ridsporten fortsätter för 15-åriga Michelle Crinning Hillgren fån Ilbäcken. Resultaten har gjort att hon blivit...
Svar
0
· Visningar
451
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama