O

Orkidébarn

Mitt antal inlägg minskas HELA tiden?

Skitskumt :crazy:

Jag var uppe i över 1000 men nu är jag nere på 800 nånting :mad:

Sv: ?????

Tja... Tycker med att de är skitskumt och de har aldrig hänt för mig förut. Vet till 500% att jag gjorde 6000 förra veckan och är nu nere på 559x igen- :confused:
Tycker de är trist när de försvnner pga gamla borttagna trådar sådär. Det går inte att fixa på ngt sätt måntro?

*kl*
Personligen så tycker jag det kvittar hur många inlägg man har.... varför är det så viktigt? Är det statusen man är ute efter? Eller att vara "poppis" för att man skrivit många inlägg?

Jag har inte ens koll på hur många inlägg jag har, känns som det inte spelar någon roll. Jag skriver i de trådar jag vill, så många inlägg jag vill, om det jag tycker är kul eller viktigt. Sen kvittar resten.

Men det är ju jag det. Men ni som bryr er, ni får gärna förklara varför det är så viktigt för er, för jag förstår verkligen inte vad det har för betydelse?

Du får gärna ta några av mina, hur många tusen vill du ha?;)

Ärligt talat: spelar roll. Det kan inte vara viktigt i livet att ha många inlägg på Buke.

Orkidébarn skrev:
Mitt antal inlägg minskas HELA tiden?

Skitskumt :crazy:

Jag var uppe i över 1000 men nu är jag nere på 800 nånting :mad:
Har för mig för några år sedan så var det en del som ville "skriva upp sig" och ta sig igenom klasserna snabbt genom att bara korta inlägg (nonsens). Nu är det väl så att systemet känner av när nån försöker att ta sig upp i hierakin ovanligt snabbt, då blir användaren av med en del inlägg, och får kravla, hoppa lite till.........

Systemet du talar om har lite buggar, tyvärr, annars borde väl ditt antal inlägg ligga runt 100, eller :)

Jag tror som så att det dras bestraffningsinlägg. När man varit elak i varierande grad dras det inlägg efter det. När man sedan hamnar på minus inlägg så kan man inte skriva mer än bara riktigt, riktigt snälla inlägg.

Mizz- som eg skulle haft 104 840 inlägg.

mizz skrev:
Jag tror som så att det dras bestraffningsinlägg. När man varit elak i varierande grad dras det inlägg efter det. När man sedan hamnar på minus inlägg så kan man inte skriva mer än bara riktigt, riktigt snälla inlägg.

Mizz- som eg skulle haft 104 840 inlägg.
:rofl: :D

Nu har jag förlorat typ 50 inlägg! Hade typ 7008 eller något i natt. Morr!

Jag tycker det borde fixas så att siffrorna ALDRIG kan sjunka, Gunnar! Snälla, kan inte du fixa det?

JA, antalet inlägg är viktigt, man måste ju hålla koll på hur mycket man skriver!

Det är inte antalet inlägg som är det viktiga, det är inehållet i dem som är viktigt... :D

*knapp*

Klart det är viktigt, hur ska man annars veta när det är dags att skaffa sig ett liv? :angel: :D
//Zebra, som ska gå ut snart - jag lovar! :angel:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 123
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama