6 veckor har snart gått

Gnist

Trådstartare
Och nu har de varit ute för första gången igår, till deras stora förtjusning :D

Bild1-20071125093.jpg

Bild2-20071125091.jpg

Bild3-20071125089.jpg

Bild4-20071125087.jpg

Bild5-20071125075.jpg

Bild6-20071125071.jpg

Och om någon någonsin undrat vad som kan hålla liten Gnist borta från utställningsringen så kan jag tala om att det är antingen 3 varbölder i halsen som kräver sjukhusvistelse och stora mängder penicillin direkt in i blodet via kanyl, eller som i helgen 40,6 graders feber, vilket btw inte rekommenderas till personer som normalt ligger som jag runt 36,3 - 36,5 i normaltemp....

Så! Då har ni fått er lite onödigt vetande till livs på kuppen.

<------ febrig och sjuk Gnist

Sv: 6 veckor har snart gått

Vilka underbara sötnosar! :love:
Och vad mycket snö ni har :eek: Här är det bara grått och trist fortfarande.

Har du inga nya bilder på Minerva? Var länge sen man såg henne, hon är väl vuxen nu?

Naaaw, dom är helt bedårande ju!!:love:

Vi vill förresten också ha sådan snö här!

Men jisses vad söta!
Mina har jag inte vågat slänga ut i snön än. :o

Mina har jag inte vågat slänga ut i snön än. :o

Det är ju lite beroende på ras också, men spetsvalpar som har päls redan som små för att klara av att vara ute, ser jag inga problem med at de får vänjas in med att gå ut korta stunder några gånger/dag.

Enda nackdelen skulle väl vara att de blir ca 10 gånger busigare inomhus efter att ha varit ute och luftat sig i stora vida världen :rofl:

Du med en trädskällare?? :eek: Du chockar mig ;)

Två veckor till och sen har de flyttat och jag har ingen aning om vart de här veckorna tagit vägen :crazy:

Ja man ska aldrig sluta förvånas.;)
Det kommer alltid att finnas stående fågelhundar i mitt hus för dessa ligger mig varmast om hjärtat, men man ska aldrig säga aldrig till att flocken kan utökas med en annan sorts jakthund :D dock är det kanske inte aktuellt just nu :angel: Kan ju låna mina farbröders finnar om jag känner för sådan jakt :D

Men den valpen såg grymt fin ut tycker jag! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka