6 års kris?

O

Orzon

Min har aldrig fått ligga i sängen och hon har aldrig ens tänkt tanken att hoppa upp i min säng.
Men nu har hon börjat göra det! :crazy:

Jättekul att ha en massa grus och skit i sängen som hunden släpar med sej. *suck*
Och trots att jag ertappar henne och hon skamset hoppar ner från sängen så hoppar hon upp där igen så snart jag inte ser!
:mad:

Kan det vara en 6:års kris eller bero på att jag nyligen flyttat?
Har ni några tips på vad jag ska göra för att få henne att sluta smutsa ner min säng?

Hon har en egen säng och en soffa att ligga i...

(i övrigt uppför hon sej som en ängel och är lydig och trevlig)

Sv: 6 års kris?

Jag skulle gissa att det beror på flytten och att ditt starkaste revirområde är just sängen... hon känner sig nog trygg där....

om det går stäng dörren eller sätt ett kompostgaller så hon inte kommer åt sängen samt ha mysstunder i hennes soffa....

hoppas det löser sig

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 890
Katthälsa Jag och min sambo har blivit med två söta och underbara små jamare. Vi vill båda ha dem men vi är inte riktigt överens om hur...
Svar
5
· Visningar
3 403
Hundhälsa Jag behöver verkligen hjälp och tips angående min hund!:confused: Jag kan inte hitta någonstans på nätet där folk berättar om sina...
Svar
15
· Visningar
5 374
Senast: Satis
·
Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 820
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama