5-årschampionat?

R

RoxeLina

Halloj! Jag undrar vad 5-årschampionatet går i och hur man kvalar dit? jag hittar det ingen stans när jag kollar, antar att jag kollar på fel ställe :P

Ha de bäst!

Sv: 5-årschampionat?

5 års championatet går i flyinge i oktober. och i Juli är det Scandinavien open i Falsterbo! Har för mig att det är tre felfria runder i 1,20m men ´till Falsterbo har du bara ett vist antal gånger att kvala till 5 års championatet har du hur många gånger som helst.

På grundutbildning finns där en tråd om hur det går för femåringarna, har för mig att där tass upp om kval till championaten och sånt också.

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
764
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10