45 döda hästar på dansk gård

Sv: 45 döda hästar på dansk gård

Säger som Tessalonica, tur att dom hittades iallafall och blir avlivade, värre om dom hade fått dö som dom andra stackarna gjorde :(

Hemskt att folk inte tar sitt ansvar och låter det gå så långt.

KL

Iom antalet hästar antar jag att det är en ganska så stor gård. Bara tanken av hur många par ögon som sett detta utan att agera skrämmer mig rejält :crazy:

Stackars hästar, vad skönt att dom fick somna för att aldrig mer vakna i misär. Hälsa Rubin hästarna!

Exakt min tanke, förutom ägarna så borde det ha funnits anställda på en så stor gård och andra personer som borde sett eländet innan det gick så långt. Tragiskt i vilket fall. :(

Jag ska nog inte nämna vad jag tycker man ska göra med den/de som låtit det gå sådär långt. :mad:

Stackars hästar!

Hur fan kan det ha fått pågå så länge (det måste ju ha tagit ett tag) utan att någon har reagerat? :mad: Är folk så j-a fega i Danmark? Stackars, stackars hästar! :cry:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En häst blev påkörd av en personbil på tisdagsmorgonen. Hästen avlivades sedan på platsen på grund av sina skador.
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mannen hade kört av vägen och voltat efter att ha krockat med en häst. Även hästen är död.
Svar
0
· Visningar
118
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vid 19:45-tiden fick SOS alarm in larm om en häst som satt fast i en transport.
Svar
0
· Visningar
116
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter flera års misstankar om att en kvinnas hästar vanvårdades, fick hon nyligen beskedet att hästarna skulle omhändertas. Men ägaren...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 343
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar