S
sarre_hall
Jag kan inte säga att han är tjafsig heller, visste inte riktigt hur jag ska säga det. När jag travar på min häst så kan han ibland, eller rätt så ofta dra upp huvudet och då skaka sitt huvud fram och tillbaka. Jag vet ej varför han gör så här. hans tänder e nyligen kollade, han blev nyligen kontrollerad utav en vet.Han rids på ett rakt applemouthbett just nu.
Kanske byta bett? Eller vad har ni för erfarenheter. Jag har funderat på om det kan vara ngt med ryggen. Men han gör aldrig så här när man tömkör honom. bara när man sitter på honom o ska trava. Nästan som om att han ska skaka ur bettet ur munnen på honom.
Jag hoppas att ngn kan bolla lite ideer med dig, då det e helt tomt i mitt huvud.
Mvh sarre
Kanske byta bett? Eller vad har ni för erfarenheter. Jag har funderat på om det kan vara ngt med ryggen. Men han gör aldrig så här när man tömkör honom. bara när man sitter på honom o ska trava. Nästan som om att han ska skaka ur bettet ur munnen på honom.
Jag hoppas att ngn kan bolla lite ideer med dig, då det e helt tomt i mitt huvud.
Mvh sarre