Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som går nu är ganska lugn och hon ger alltid "lättare alternativ" till de flesta övningar. Så testa och känn efter om det kan tänkas fungerar för dig.Tänkte jag skulle testa en omgång. Ni som kör nu eller kört tidigare - har hon någon lugn(are) variant som är nybörjarvänlig? Jag har mest kört yin innan, brukar inte fixa mer avancerad yoga.
Jag gör också en del yin och tycker den som går nu är väldigt lugn. Har gjort några pass från den som heter Home också och det var ganska lugnt.Tänkte jag skulle testa en omgång. Ni som kör nu eller kört tidigare - har hon någon lugn(are) variant som är nybörjarvänlig? Jag har mest kört yin innan, brukar inte fixa mer avancerad yoga.
Idag gick det sämre igen dels pga teknikstrul då plattan dog och jag fick växla till telefonen, kom ur fas där, och hängde inte med i övningarna riktigt, mycket nytt och kände att jag spände mig i nacken, vilket jag inte vill.. men det har jag tydligen svårt med, när magmusklerna ska användas så spänner jag nacken...
Men det är genomfört i alla fall,
Tack! Ja jag behöver öva på det!Jag har precis samma problem! Iallafall i alla crunch-liknande övningar där jag ska lyfta huvud/axlar - tväront och jättespänt.
Bra jobbat att komma igenom passet trots teknikstrul
Jag tyckte också att andningsövningen var svår, blev distraherad av sambon och Adrienes andningar som var i otakt med mina Tror jag kommer att lyckas bättre i ett tyst rum när jag bara hör mig själv.Dag 6. Jag hade problem med andningen i början. Gick jättebra när vi ”övade”, men sen på de där två seten fick jag inte alls till det. Ett rätt tufft pass tyckte jag, lär säkert känna lite träningsvärk i magen imorgon.
Bli störd av sambo prova 23 kgs hund som är övertygad om att jag leker när jag försöker göra andningsövningarna, herregud helt galen idag. Annars har vi kommit till att han fattar att när jag är på yogamattan får man vara med om man ligger stilla och tyst i närheten och smyger sig intill när jag ligger still men idag var det som bortblåst. Men jag tog mig igenom dag 6 när hunden var utslängd.Jag tyckte också att andningsövningen var svår, blev distraherad av sambon och Adrienes andningar som var i otakt med mina Tror jag kommer att lyckas bättre i ett tyst rum när jag bara hör mig själv.
Och ja, det blir garanterat träningsvärk i magen här också!
Hahaha, jag undrade just om jag skulle höra från någon här gällande detta! Adrienne sa ju att "pets usually love this breathing exercise and tend to go a bit crazy" - antar att ni är bevis på att det stämmerBli störd av sambo prova 23 kgs hund som är övertygad om att jag leker när jag försöker göra andningsövningarna, herregud helt galen idag. Annars har vi kommit till att han fattar att när jag är på yogamattan får man vara med om man ligger stilla och tyst i närheten och smyger sig intill när jag ligger still men idag var det som bortblåst. Men jag tog mig igenom dag 6 när hunden var utslängd.
Det hörde jag inte ens, antagligen när Ville klättrade på mig och vispade runt med tungan inne i mina öron.Hahaha, jag undrade just om jag skulle höra från någon här gällande detta! Adrienne sa ju att "pets usually love this breathing exercise and tend to go a bit crazy" - antar att ni är bevis på att det stämmer