JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
29 hästar innebrända i Kaliforniens bränder
Moderator
Hästnyheter
Bränderna som härjar i Kalifornien har tvingat tusentals människor att lämna sina hem. Likaså har många hästar evakuerats. Nu kommer...
Hästnyheter
Den svenska dressyrtränaren och GP-domaren Ulf Wadeborn befinner sig mitt i branddrabbade Kalifornien. Anläggningen där han har sin...
Hästnyheter
Hästgårdar är välrepresenterade i statistiken över stallbränder. Byggnaderna är ofta äldre och elfel är inte sällan förklaringen till...
Hästnyheter
Ännu fler hästar har dött i lågorna i Kalifornien. Ett klipp som har spridits i sociala medier visar hur hästar släpps lösa för att de...
Saab ?
Fordon "Går att köra med en glasspinne i tändlåset" skrattade polisen när min finfina Saab 90 blivit stulen. En får se det från den ljusa...
lingonben
36 minuter sedan
Erfarenhet av att tvätta dunjacka?
Kläder & Bli fin Nej, jag har ingen dunjacka eller duntäcke så hundarna fick bollarna. Tänkte att det inte är en dunjacka så det var nog inte lika...
Enya
Idag kl 22:29
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
8 minuter sedan
Svar: 1 004
Visningar: 56 303
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 713
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Idag kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 371
Djur
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Jag är väl Fetchers främsta förespråkare här på Buke men det finns en anledning till att jag köpte en till när jag förlorade den första...
LenaH
1 minut sedan
Svar: 13
Visningar: 843
Avel
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Mirre har travat idag. På töm. Han var väldigt förvånad och glad. Det svåra är att han egentligen bara ska trava rakt fram men då får...
Amanda_F
14 minuter sedan
Svar: 767
Visningar: 58 215
Vård
Ridbyxor
Utrustning Ber om ursäkt på förhand åt butikens vägnar pga inte så charmiga bilder, tyvärr 😅 men byxorna är väldigt sköna & följsamma, i huvudsak...
Murray
39 minuter sedan