JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
29 hästar innebrända i Kaliforniens bränder
Moderator
Hästnyheter
Bränderna som härjar i Kalifornien har tvingat tusentals människor att lämna sina hem. Likaså har många hästar evakuerats. Nu kommer...
Hästnyheter
Den svenska dressyrtränaren och GP-domaren Ulf Wadeborn befinner sig mitt i branddrabbade Kalifornien. Anläggningen där han har sin...
Hästnyheter
Hästgårdar är välrepresenterade i statistiken över stallbränder. Byggnaderna är ofta äldre och elfel är inte sällan förklaringen till...
Hästnyheter
Ännu fler hästar har dött i lågorna i Kalifornien. Ett klipp som har spridits i sociala medier visar hur hästar släpps lösa för att de...
Bära smycken
Kläder & Bli fin Tror nog att det är ganska vanligt? Behöver skruva i maskiner och är i kontakt med mycket olja i jobbet så på veckan har jag bara mindre...
Glimra
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Tog emot att kliva upp idag. Somnade sent och har vaknat hur många gånger som helst. Har dessutom drömt om att jag varit på jobbet. Ska...
Glimra
33 minuter sedan
Svar: 1 707
Visningar: 56 914
Allmänt
Vart slänger du hundbajspåsarna
Samhälle Bajspåsar åker ner i hundlatriner. Skräp beror på - typ glasspapper och sånt kastar jag i första bästa allmänna papperskorg, det mesta...
gul_zebra
Idag kl 02:49
Födda 2022
Avel Jag vet inte faktiskt, kanske runt 165? Han känns så ofärdig och han har så långa ben tycker jag.. beställde en runt 163 :D
Bestämt att...
Hippocampus
53 minuter sedan
Svar: 534
Visningar: 77 394
Avel
Ormbett
Hästvård Inne på sulfa igen. Det vill inte ge med sig. När kuren är klar ska vi skära.
Jag är ganska säker på att det kommer från elbandet men...
Hippocampus
59 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 728
Vård
Ridskoleryttare
Träning Äntligen ridning idag och min jätte var på tävling igår och fick vila idag så jag hamnade på en annan enorm häst 😅 ännu en som är över...
Michellan95
Igår kl 23:04
Svar: 915
Visningar: 99 283
Träning