24-timmars väggklocka?

uva

Trådstartare
Finns det att få tag i någonstans? Jag tycker att jag googlat mig fördärvad, men inte hittat någon.

Sv: 24-timmars väggklocka?

i bo-x huset i kungenskurva (stockholm) har jag sett ett par sådanna

i bo-x huset i kungenskurva (stockholm) har jag sett ett par sådanna

Jag ska se om jag kommer åt att undersöka det!

*kl*

Jag har inte haft några vidare framgångar än som ni märker. Jag har hittat lite på internet nu, men bara i USA - och då känns det som attdet blir lite väl knöligt med frakt och allt. Vidare tips mottas tacksamt! :laugh:

jag har också letat! men jag skulle vilja ha en väckarklocka som har 24h urtavla... ska bygga en timer till en hö-foderlåda.. ingen som har sett en sån?

Liknande trådar

Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
879
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka