2 söta kattungar

Sv: 2 söta kattungar

Ja jag kan då inte motstå i alla fall! :love: Vågar knappt titta på dina bilder längre, han är ju så söt! :love:

Frode kan du titta på så mycket du vill..han är redan såld....fast han kommer att vara kvar här ca 1 månad till innan köparen kan hämta honom :D

Hade Digger varit tjej så hade han varit såld...... :angel: min mamma blev störtkär, men hon vill ha en tjej ;)

Attans då...för jag tror inte att man kan göra någon könsbytesoperation på katter...eller...

Jag gillar Digger!

Men jag kan mostå, för jag vet hur de väcker en med sina sylvassa tänder i foten, vanställer både ben och rygg genom att klättra med sina små nålar till klor, gör sönder allt man har och äger och äter en ur huset! :crazy: :love:

massablandat016.jpg

Jag måste vara knäpp.... :crazy: jag blir helt till mig när jag ser små, söta, blänkande, rosa, mjuka trampdynor!!!! :love: Vilken slappis!!! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 534
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama