karolinakempe
Trådstartare
Måste bara skriva av mig.
Var inne och skulle beiskta min foderhäst sen 2,5 månad tillbaka inför köp. t förhållningar
Har haft vissa problem med henne dock bara ledarskap och att on inte tagit förhållningar.
men detta kunde vet hitta.
2 gradiga hälter högt båda bak.
Ingen har sett detta och då menar jag INGEN.
vet trodde hon haft det länge och vi ska tillbaka på tisdag för röntgen samt släckning av hältor.
Både jag och ägaren stod som två frågetecken.
detta är ett sto som båda har tävlat upp till 1,20 och tävlat Lb med vinster. Inte någon av vårat tränare eller vänner i stallet födet kan rstår detta.
Hon har även gått igenom 3 besiktningar under 3 år och inget har upptäckts. den senaste var nu innan hon kom till mig.
frågade vet om det kan vara jag och min ridning som fått fram detta. Ny ryttare samt underlag men han sa helt NEJ då han tror hon haft detta länge.
Nu sitter jag här och speculerar i vad det kan vara. knäledsinflammation???
spatt???
vet någon vad prognosen för detta två är.
vet att jag borde vänta tills på tisdag men kan inte.
vill gärna ha detta sto trotts alla hennes egenheter men jag vill inte ha en trasig häst.
suck!! känner mig så ledsen då alla planer gå i kras med detta.
Vad ska jag göra mitt kontrakt går ut nu den 1 sep.
Var inne och skulle beiskta min foderhäst sen 2,5 månad tillbaka inför köp. t förhållningar
Har haft vissa problem med henne dock bara ledarskap och att on inte tagit förhållningar.
men detta kunde vet hitta.
2 gradiga hälter högt båda bak.
Ingen har sett detta och då menar jag INGEN.
vet trodde hon haft det länge och vi ska tillbaka på tisdag för röntgen samt släckning av hältor.
Både jag och ägaren stod som två frågetecken.
detta är ett sto som båda har tävlat upp till 1,20 och tävlat Lb med vinster. Inte någon av vårat tränare eller vänner i stallet födet kan rstår detta.
Hon har även gått igenom 3 besiktningar under 3 år och inget har upptäckts. den senaste var nu innan hon kom till mig.
frågade vet om det kan vara jag och min ridning som fått fram detta. Ny ryttare samt underlag men han sa helt NEJ då han tror hon haft detta länge.
Nu sitter jag här och speculerar i vad det kan vara. knäledsinflammation???
spatt???
vet någon vad prognosen för detta två är.
vet att jag borde vänta tills på tisdag men kan inte.
vill gärna ha detta sto trotts alla hennes egenheter men jag vill inte ha en trasig häst.
suck!! känner mig så ledsen då alla planer gå i kras med detta.
Vad ska jag göra mitt kontrakt går ut nu den 1 sep.