- Svar: 154
- Visningar: 9 976
En 17-årig tjej har gripits och är misstänkt för händelsen på Kvinnerstagymnasiet i Örebro. Någon tände eld på täcket som satt på en häst och hästen fick brännskador.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En 17-årig tjej har gripits och är misstänkt för händelsen på Kvinnerstagymnasiet i Örebro. Någon tände eld på täcket som satt på en häst och hästen fick brännskador.
Jag håller med, men samtidigt kan jag känna empati för flickan som gjorde det. Hon kan inte mår braDjävlar om det hade varit min häst, hon hade fått skaffa ny identitet ...
Så tänker jag också...en person som inte mår bra/ har någon sjukdom etcJag håller med, men samtidigt kan jag känna empati för flickan som gjorde det. Hon kan inte mår bra
Jag har tyvärr VÄLDIGT svårt för att känna empati för någon som plågar/skadar en annan levande varelse.Jag håller med, men samtidigt kan jag känna empati för flickan som gjorde det. Hon kan inte mår bra
Oavsett hur dåligt någon mår blir det på en annan nivå när denna skadar/dödar. Tyvärr kan jag inte tycka ett dugg synd om sånna människor oavsett hur dåligt dom mår. Finns många som mår dåligt utan att försöka ha ihjäl ett oskyldigt djurSå tänker jag också...en person som inte mår bra/ har någon sjukdom etc
Så sorgligt på så många plan.
Snarare jävligt störd o platsar nog inlåst på rättspsyk.Jag håller med, men samtidigt kan jag känna empati för flickan som gjorde det. Hon kan inte mår bra
En sådan människa (i detta fallet en 17 årig tjej) är sjuk o behöver vård.Alltså, jag vet inte vad jag hade gjort om jag kom på en sådan människa...
Håller helt med om det, men om jag såg någon tända eld på min häst så skulle jag gå i taket oavsett.En sådan människa (i detta fallet en 17 årig tjej) är sjuk o behöver vård.
Ja, jag skulle reagera med ilska i första hand, en sån reaktion är förståelig.Håller helt med om det, men om jag såg någon tända eld på min häst så skulle jag gå i taket oavsett.
Är man så sjuk så man tänder eld på levande varelser då ska man vara inlåst om inte annat så för omgivningens säkerhet. Jag kan acceptera endel skit som folk gör pga sjukdom men det finns gränser där man går från att vara en människa till att vara en liten lort.Jag fattar inte att (psykiskt friska...) folk sitter och häver ur sig vad de skulle göra med flickan.
Hon är störd och eller sjuk. Då kan människor göra sånt som en frisk inte förstår.
Ja det skulle jag också. Jag skulle bli galen. Men sen skulle jag också se flera aspekter - att personen är sjuk och jag hoppas att personen får den hjälp den behöver.Håller helt med om det, men om jag såg någon tända eld på min häst så skulle jag gå i taket oavsett.