100 procent lycka...

Maira

Trådstartare
Idag var jag ute och red min älsklingskille

GR2.JPG

På ängarna ovanför där jag bor

lycke1.JPG

Jag har just flyttat hem honom nära där jag bor. Går över ängarna till honom på tio minuter.

Vi njuter lika mycket båda två...

Hur ser er ridterräng ut???

Sv: 100 procent lycka...

När jag är i Halmstad ser det ut såhär

22112966.jpg

Ser ju helt ok ut... :)

Tänkte idag när jag red att jag skulle ha kamera med och fota från hästryggen... får nog göra det nån dag...

Är naturreservat där vi rider. Tom beteshagen är det... Vackert är det i alla fall! :love:

Ser ju helt ok ut... :)

Tänkte idag när jag red att jag skulle ha kamera med och fota från hästryggen... får nog göra det nån dag...

Är naturreservat där vi rider. Tom beteshagen är det... Vackert är det i alla fall! :love:

Får man rida på naturreservat?:confused:

Är militärt skjutfält där jag rider:angel: dock bara 500m sen är man ute ifrån området ;)

Har tyvärr inga bilder på "bara ridvägarna". Men jag har några som ger lite "insikt" i alla fall, dock är jag & mina hästar med på alla:D...

Vi har grusvägar/stigar:
20527665.jpg

21739768.jpg

Vi har många härliga fält som man får rida på:
20582737.jpg

Och sist men inte minst: en härlig sandväg/gräsväg med terränghinder!:love:
20713270.jpg

Vi har även kilometerlånga galoppvägar(där underlaget är sand) som är sååå härliga!, tyvärr har jag inga bilder på dem...

Detta är livet! Enligt både mig själv & mina hästar!!:love::D

Senast ändrad:

Om man får rida på naturreservat? Där jag bor så betar både kor, hästar och får på ängarna, på stora ytor, så det är inga problem. Men det är väl skillnad om det är terräng som är känslig och kan bli söndertrampad.

Här är lite av våra ridvägar och stigar! Jag kan också rida i ett naturreservat - men får hålla mig till vägar/stigar. Dock inte fy skam det heller.

CIMG0741.jpg

CIMG0744.jpg

DSC01314.jpg

DSC01317.jpg

Hemmavid kan jag rida på våra åkrar, men även grannars åkrar finns till förfogande många gånger.
9.jpg

Nu blev det mest grusvägarna som blev fotade... Ska försöka komma ihåg att fota lite i skogen på de mysiga stigarna, och våra klätterbackar :D Jag verkligen ÄLSKAR våra ridvägar.

Hihi, ja visst är det mysiga ridvägar!:) De är guld värda för en skogsmulle som jag!:love::D

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 482
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar