10 veckor gamla

Sol

Trådstartare
Dags för lite bilder kanske? ;)

5.jpg

Dobby Jr. (eller Rosso som han också kallas).

5.jpg

Lambi (alltså Tenebre som tyvärr har växt ur sig rejält men han är söt ändå).

6.jpg

Och sist men inte minst (fast yngst), "jag-tänker-charma-ihjäl-dig-Dario".

Sv: 10 veckor gamla

Åh vad söta! Har de lärt sig äta ben än? Lambi kan få komma ut hit "på landet" och visa mina meskatter hur man äter en kycklingvinge.

Åh vad söta! Har de lärt sig äta ben än? Lambi kan få komma ut hit "på landet" och visa mina meskatter hur man äter en kycklingvinge.

De käkar kycklinghalsar, visserligen uppdelade kycklinghalsar men nog knaprar de ben alltid. Man vågar knappt gå nära Lambi när han har ben i munnen. :rofl: Han är inte tingad än. :angel:

Usch, du får inte lägga in sånt! :mad:;) Har alltid velat ha en devon rex, o man blir ju alldeles sjuk av sådana bilder!:love:

Åh vad söta...:love:
Saknar nu mina gamla cornish rex ungar
Bild026.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Han är inte tingad än. :angel:

Maja är för ondskefull för att släppa in något som är mindre och sötare än hon i hemmet, Milos tycker det är roligt att lära snorvalpar veta hut och att använda dem som kudde. Felix däremot hade gillat att ha en pojk-kompis med stora öron som han kunnat tvätta dagarna i ända. :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 194
Senast: WildHorse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: cewe
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 924
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 344
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur