Sv: -10:orna

*kl*
Alfas Farao har gått godkänt premielopp idag på 1.30,4.
faraopremie.jpg

*KL*
Min -10 e: Quite Easy är inte riktigt klar för premie än men hon är underbar att jobba med och lär sig allt fort.

img_4816_204190973.jpg

Det har trillat ner många poletter åt min Queen of Arkansas. Nu joggar hon 1.27.
Premie inom en månad tror jag.

Våran Centa är premie klar varit inne på banan och kört lite gick på 1,25 1600 meter med sällskap och själv gick hon på 1,29..
Ska prema i veckan som kommer

Tack!
Lite mallig blev jag ;). Men vi har gjort ett så bra jobb med henne. För två månader sen hade jag problem att ens få henne gå upp på banan!

Glömt att skriav Greylines Centa gick sitt premie den 17 juli joggade runt på tiden 30,8 va riktigt fin.. få se om vi kvalar henne i september-oktober och sedan siktar på att starta henne i något 2 årings lopp innna årsskiftet

Tackar!

*kl*
På fredag är det dags för första starten för Alfas Farao.

Liknande trådar

Hundhälsa Min 13-åring skulle ha löpt i maj/juni men inget hände. I juli var hon lite svullen om vulvan så jag tänkte att hon kanske hade ett dolt...
Svar
10
· Visningar
1 428
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Hästvård min häst hade en svullnad som vi upptäckte för ett par veckor sedan och bestämde oss för att kolla upp. Det visade sig vara ett trauma...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: NOC14
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 588
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar