JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trav
Trådstartare
Trådstartare
via
Startdatum
Startdatum
19 Feb 2011
Svar
Svar
93
Visningar
Visningar
24 095
Dags för en tråd om våra nyblivna åringar kanske?
Jag har tagit ett par nya bilder på Alfas Finans idag:
Sv: -10 rna
Bara för det så sprang jag ut och tog några kort
Vad jättefin han är via!
Här är min e. Smasher, hela flocken ville vara med på kort idag...
Tack för det!
(En hon är det faktiskt.
)
Din är också fin. Smasherhästarna brukar vara fina, eller iallafall de jag har sett.
Haha, typiskt, jag tänkte efter innan jag skrev 'han' (få se, vad hette den nu igen? Jo Finans stod det ju... hmm... det lät som en hingst...).
Låter bra att de brukar vara fina e. Smasher
Jag är jättenöjd med honom, otroligt snäll och trevlig på alla sätt och vis.
Vilket härligt klipp i steget! Har du inga nya bilder på min "favorit" puddingen Alfas Francois?
En jätte trevlig häst, fint byggd!
Vad roligt att du tycker det
Mamman har gett mig två jättefina killar, så det ska bli kul att se om de kan uträtta något på tävlingsbanan.
Jag har inga nya bilder på de andra, men jag får väl ta det någon dag. Tyvärr är de ju inte så roliga att fota så här års, de blir snyggare när de kommer ur marsvinsstadiet.
Vackra Finans är såld. Hon kommer dock att gå kvar här tills efter betet.
Var till kliniken idag och röntgade. Resultat: en lös benbit
Operation 12 april.
My Ayla
Född 21 mars 2010 Echo - Västerbo Divine
Bilden är inget vidare, den är tagen början av februari!
(KL)
Hoppas på flera bilder.
Jag släppte på bete i förrgår
Äntligen kan man återkomma till travsidan. Vi ärvde två hästar efter en anhörig som tragiskt gick bort i cancer i år. En åring och en tvååring. Riktigt fina hästar. Återkommer till den här tråden med bild på åringen, riktigt snygg kille E : Rite on line.
Vackra Finans är såld. Hon kommer dock att gå kvar här tills efter betet.
Det blev lite ändringar i planerna, så Finans åkte till nya ägaren före betet istället. Hon åkte idag och är nu utsläppt på betet med ny kompis.
Idag har vi fotat småpojkarna. Fazer Vågar Vägra Sommarpäls fortfarande, men nu kunde vi inte vänta längre.
Alfas Fazer:
Alfas Francais (som har fått byta namn för att min man skrev fel på passansökan ...):
Alfas Farao:
Bild från i förrgår
Alfas Farao idag:
RIKTIGT Snygg
Jag har inte några superbra bilder på tösabiten men här kommer en ändå, man ser ju lite grann i alla fall
Pållan är underbart snäll så temperamentet kan vi inte klaga på i alla fall. Cool, nyfiken och positiv
Mvh JV
Kropp & Själ
Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation.
Hade lite feber då men den...
Ridning
Hej!
Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Hundhälsa
Min 13-åring skulle ha löpt i maj/juni men inget hände. I juli var hon lite svullen om vulvan så jag tänkte att hon kanske hade ett dolt...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Guldfasanerna
Övr. Djur Jag älskar båda! Den första är typ fantasyprins (han har ju till och med svansen kvar!) och den andra realistisk. Uttrycken slår ju...
Sel
Idag kl 21:36
Svar: 1 481
Visningar: 127 195
Djur