1-års träff

T

Tiggertjejen

Fick ett brev med ett foto på Gizmo och de andra valparna i hans kull med en inbjudan till en ettårs träff idag, vad gör man där?

Sv: 1-års träff

Man pekar på varandras hundar och utbrister: nämen oj vad din vuxit, oj vad busig din är, men guuu så söta, min kan göra konster ;)..Äh, jag vet inte :)

Wow vad skoj! Man träffas allihopa från den kullen och har trevligt. Jag hade varit glad om Jasons uppfödare hade ordnat valpträff som dom sa dom skulle.

Oki, jag ska nog tacka ja till att komma. Kan vara kul att se en massa Gizmos ju.

Har visserligen inte varit på någon träff än med min vovve (ska på 4-månadersträff den 7:e augusti), men jag kan tänka mig vad som händer:
Människorna jämför sin valpar/unghundar, påpekar skillnader och likheter, skryter om vad hundarna har lärt sig osv.
Valparna/hundarna hälsar på mamma (kanske eventuellt även pappa), och leker med varandra. Kanske springer tillbaka till mattes och husses trygghet.

Vet inte vad vi ska göra mer på Izors valpträff än det jag skrivit.
Men det ska bli väldigt spännande, framför allt att se om Izors syskon har samma egenheter som han. :D
En sak vet jag redan nu och det är att vår vovve är bättre på att gå i koppel än pappan.

Okej, det ska ju bli kul att se hur många av dem i Gizmos kull som blev långhåriga, sen kanske höra vad de andra gör med sina hundar.

Har försökt nå dem i två dagar nu, men jag tror att de jobbar så jag får testa imorgon igen.

Nu har jag ju varit där, jättekul var det.

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 185
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 498
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 013
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst