Min lilla köttbulle har också blivit klippt. Världens snällaste och då blev det helklippning från topp till tå
Gått som en miljon
till idag... (säg aldrig till en lurig
att han är värd en miljon, han kan svara med att ge dig en flygtur....) och inte bara en flygtur.. utan TVÅ!
Var väldigt på hugget och jag hade bestämt kondisjobb på schemat och då tänkte han antagligen, fasen vilket tillfälle jag har här o testa mattes balans.... Så han gjorde sina berömda luftsprång (inkl skjuta rygg) och sedan TVÄRNIT. Sitt kvar på den ni... Jag landade på fötter och lyckats krampaktigt hålla kvar honom. Då tänkte han väl "det var ju själva fan, vänta du bara.." Och när jag, sådär lagom osmidigt, håller på och svinga mig upp sätter han iväg i galopp och lägger av värsta brallen så jag flyger över på andra sidan, gör en volt i luften och landar med bakhuvudet före och medan jag undrar vad sjutton som hände hör jag fyra snabba hovar dundra hemåt.
Jag som just nu håller på att sätta igång en häst efter en gaffelbandskada och ett sto som går med föl, har en knasig stor en som haft "sadeltvång" hela livet, och precis börjat rida min 3-åriga import. Och så ska denna lilla rackare få av mig?!!!
Nya tag imorgon...