Vi fastnade på bild häromdagen, min köttbulle och jag Nu väntar några veckors vila för hans del, sen hoppas vi komma igång så vi kan ut och tävla lite i Augusti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dono och jag hade förra veckan, en vecka med skogsridning, ridning på fältet och lite bomarbete! Han har skött sig så bra och det var första gången jag la ut bommar. Vad ska man säga, jag undrar om han tränat på det själv för det gjorde han galant. Han har denna veckan varit galet fin i dressyr arbetet och jag har typ velat slänga mig runt halsen 150 ggr för att han varit så duktig
Jag vågar inte säga vad jag gjorde för miss, och är rädd för påhopp, då diskussionsklimatet här är lite hårt emellanåt. Den här gången kände jag verkligen att det var mitt fel. Vi galopperade och jag kunde verkligen ha räddat honom om jag tänkt till lite... jag blir så fruktansvärt arg på mig själv som inte kunde guida honom bättre när han bara vill göra rätt.