Nej, jag missade lite att det var 09 ornas tråd som sagt, min 06:a gjorde också så förut, fipplade en massa och dök iväg. Inte alls så nu för tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Tänkte att jag skall förska att ta lite hjälp här igen. Vilka framsteg alla gör skall jag första ta och säga!!
Men till frågan, mitt sto är otroligt känslig i munnen (vi skall till veterinären och kolla så att det inte är något i munnen som stör tror dock inte att det kommer vara något) hon går absolut bäst på poponcini bettet men idag när vi tränsade så typ tuggade hon sig igenom bettet så där var det 1000 i sjön har inte hunnit använda det så mycket heller. Hon har i alla fall gått väldigt bra med detta bett, beris bett med mjuk mundel har hon gått en hel del på och det fungerar också relativt bra tills hon biter upp små jack i betten så de blir vassa så man inte kan använda dem.
Vad tror ni?
Det hoppas jag med, är fortfarande i chock efter, för hon har inåt svart halt och hon har verkligen gått från klarhet till klarhet de två senaste månaderna. Helt sjuk att vi inte märkt något.Fy vad trist @Eme_liie, hoppas det är smidigt åtgärdat och inte ger några bestående men!
Grattis! Så kul att höra @Murray ! Använd google-translate när du kommer hem och grunna över kommentarerna sedan. Kul att ni kommit iväg och visat upp er, bra erfarenhet för hästen!
Grattis-hälsningar från "ett mindre framgångsrikt ekipage" i Västerbotten.